Cīnies ar izsalkumu, aptaukošanos, saslimšanām?
Uzzini par kuņģa samazināšanas iespējām: https://ej.uz/samazini_svaru

Informācija pacientiem | AIWA Clinic

GalvenāPacientiemInformācija pacientiem | AIWA Clinic

Informācija AIWA Clinic pacientiem

  • Valsts apmaksātie veselības aprūpes pakalpojumi AIWA Clinic:

    Dienas stacionāra pakalpojumi:

    • Vispārējā ķirurģijā;
    • Traumatoloģijā - ortopēdijā;
    • Oftalmoloģijā;
    • Otorinolaringoloģijā (arī bērniem);
    • Ginekoloģijā;
    • Uroloģijā;
    • Proktoloģijā.

    Speciālistu konsultācijas:

    • Ķirurģijā;
    • Otorinolaringoloģijā.

    Izmeklējumi:

    • Datortomogrāfijā;
    • Digitālajā rentgenogrāfijā;
    • Ultrasonogrāfijā;
    • Ehokardiogrāfijā;
    • Doplerogrāfijā;
    • Endoskopijā.

    Pirms veselības aprūpes pakalpojumu saņemšanas valsts finansējuma ietvaros, pacients apmaksā klīnikas kasē valsts noteikto pacienta iemaksu.

  • Informācija par laiku un telpu

    Valsts apmaksātie pakalpojumi tiek sniegti AIWA Clinic 1., 2., 3., 4., stāvā, saskaņā ar pierakstu un operāciju grafiku.

    Šos veselības aprūpes pakalpojumus var saņemt centram noteiktā finansējuma ietvaros un atbilstoši LR MK 28.08.2018. noteikumiem Nr.555 “Veselības aprūpes pakalpojumu organizēšanas un samaksas kārtība” ar ģimenes ārsta vai ārsta speciālista nosūtījumu.

  • Maksas veselības aprūpes pakalpojumi AIWA Clinic:

    Maksas operācijas:

    • Vispārējā ķirurģijā;
    • Traumatoloģijā - ortopēdijā;
    • Neiroķirurģijā;
    • Oftalmoloģijā;
    • Otorinolaringoloģijā (arī bērniem);
    • Ginekoloģijā;
    • Uroloģijā;
    • Proktoloģijā;
    • Plastikas ķirurģijā.

    Ambulatorās konsultācijas:

    • Otorinolaringoloģijā;
    • Oftalmoloģijā;
    • Dermatoveneroloģijā;
    • Kardioloģijā;
    • Vispārējā ķirurģijā;
    • Traumatoloģijā un ortopēdijā;
    • Neiroķirurģijā;
    • Proktoloģijā;
    • Uroloģijā;
    • Ginekoloģijā;
    • Internā medicīnā (terapijā).

    Diagnostikas pakalpojumi:

    • Elektrokardiogrāfija;
    • Veloergometrija;
    • Holtera monitorēšana (elektrokardiogrammas pieraksts līdz 24 stundām);
    • Vēdera dobuma orgānu un virspusēji novietoto orgānu (vairogdziedzera, krūšu dziedzeru, mīksto audu) sonogrāfija, mazā iegurņa orgānu ultrasonogrāfija;
    • Uroloģiskā ultrasonogrāfija vīriešiem;
    • Brahiocefālo un transkraniālo asinsvadu dupleksa skenēšana ar krāsas doplerogrāfiju un spektrālanalīzi;
    • Roku un kāju asinsvadu dupleksdoplerogrāfija ar spektra analīzi;
    • Radioloģija (digitālā rentgenogrāfija, datortomogrāfija, magnētiskā rezonanse).

    Maksas veselības aprūpes pakalpojumi tiek sniegti AIWA Clinic 1., 2., 3., 4., stāvā, saskaņā ar pierakstu un operāciju grafiku.

  • Situācijas, kad ir nepieciešams izsaukt neatliekamās medicīniskās palīdzības brigādi

    Veselībai un dzīvībai kritiskās situācijās jāzvana Neatliekamās medicīniskās palīdzības dienestam, zvanot 113.

    Neatliekamās medicīniskās palīdzības dienesta brigāde neatliekamo medicīnisko palīdzību cietušajam (saslimušajam) sniedz notikuma vietā, kā arī transportēšanas laikā uz ārstniecības iestādi šādos gadījumos:

    1. Nelaimes gadījumi, avārijas, katastrofas, smagas mehāniskās, termiskās, ķīmiskās un kombinētās traumas, elektrotraumas, svešķermeņi elpošanas ceļos, slīkšana, smakšana, saindēšanās;
    2. Pēkšņa saslimšana vai trauma sabiedriskajā vietā;
    3. Pēkšņa saslimšana vai hronisku slimību paasināšanās, kas apdraud pacienta dzīvību:
      • Sirds un asins vadu saslimšana, kurai raksturīgas sāpes, smakšanas lēkmes vai aizdusa, auksti sviedri, sirdsdarbības ritma traucējumi, samaņas zudums;
      • Perifēro asinsvadu saslimšana, kurai raksturīgas pēkšņas sāpes rokās vai kājās, roku vai kāju aukstums, bālums;
      • Centrālās vai perifērās nervu sistēmas saslimšanas, kuram raksturīgi pēkšņi apziņas traucējumi, krampji, ģībonis, galvas vai muguras sāpes, jušanas vai kustību traucējumi;
      • Kuņģa vai zarnu trakta saslimšana, kurai raksturīgas pēkšņas sāpes vēderā, vemšana, auksti sviedri, nepārtraukta caureja;
      • Urīnceļu saslimšana, kurai raksturīgas pēkšņas sāpes jostas un krustu apvidū vai akūti urinācijas traucējumi;
      • Akūti psihiskās darbības traucējumi, kuriem raksturīga agresīva rīcība vai pašnāvības mēģinājums;
      • Dzīvībai bīstama jebkuras izcelsmes asiņošana;
      • Dzīvībai bīstamas jebkuras izcelsmes alerģiskas reakcijas;
      • Bronhiālās astmas lēkme;
    4. Ja veselībai un dzīvībai kritiskā stāvoklī nepieciešama pacienta neatliekama pārvešana, kā arī dzemdētājas nogādāšana attiecīgajā ārstniecības iestādē;

    Ārstniecības iestāžu uzņemšanas nodaļas Rīgā, kuras neatliekamo medicīnisko palīdzību sniedz visu diennakti:

    • Bērnu klīniskā universitātes slimnīca;
    • Bērnu klīniskās universitātes slimnīcas filiāle Juglā;
    • Paula Stradiņa klīniskā universitātes slimnīca;
    • Rīgas Austrumu klīniskā universitātes slimnīca (RAKUS) klīnika "Gaiļezers";
    • RAKUS klīnika "Biķernieki";
    • RAKUS stacionārs "Latvijas Infektoloģijas centrs";
    • Rīgas Dzemdību nams;
    • Rīgas psihiatrijas un narkoloģijas centrs;
    • Rīgas 2.slimnīca;
    • Traumatoloģijas un ortopēdijas slimnīca;
    • Paula Stradiņa KUS Zobārstniecības un sejas ķirurģijas centrs

    Citas ārstniecības iestādes neatliekamās medicīniskās palīdzības sniegšanu nodrošina savā darba laikā.

  • Kur saņemt informāciju uz jautājumiem, kas saistīti ar valsts garantēto veselības aprūpi

    tajā skaitā informāciju par savstarpējā līguma ar Nacionālo Veselības dienestu nosacījumiem:

    1. AS “Veselības centru apvienība”
    Aiwa Clinic
    Maskavas iela 241, Rīga
    Darba laiks:
    ! Pie administrācijas 4.stāvs, 1. kab. vai pa tālr.67799101 Darbdienās 8.30-17.00
    ! Pie klientu apkalpošanas darbinieka (reģistratora) Darbdienās 8.00 - 20.00
    2. Pie sava primārās veselības aprūpes ģimenes ārsta vai medicīnas māsas Prakses darba laikā
    3. AS “Veselības centru apvienība” administrācijā:
    pie veselības aprūpes vadības ārsta (galvenā ārsta) A.Saharova ielā 16, Rīga, 6.stāvs, 607. kab., tālr. 67136951, anna.maruskina@vca.lv Darbdienās 8.30-17.00
    nosūtot jautājumu uz klinikavca@gmail.com
    4. Nacionālo Veselības dienesta (NVD) teritoriālajā nodaļā :
    NVD Rīgas nodaļā Cēsu ielā 31, Rīgā, tālr. 67043700,
    nvd@vmnvd.gov.lv
    Uzziņu tālruņi iedzīvotājiem Informācija par valsts apmaksātiem veselības aprūpes pakalpojumiem:
    Bezmaksas informatīvais tālrunis - 80001234
    Darbdienās 8:30 - 17:00
    Informācija par E-veselības portāla lietošanu:
    Informatīvais tālrunis - 67803300
    Darbdienās 8:00 - 20:00
    www.vmnvd.gov.lv

Pacientu iemaksa

  • Pacienta līdzmaksājuma apmērs saņemot valsts apmaksātus ambulatorās veselības aprūpes pakalpojumus

    Nr. p/k Veselības aprūpes pakalpojumi Pacienta iemaksas apmērs euro
    1. Par ģimenes ārsta ambulatoru apmeklējumu * pieaugušajiem 1.42
    2. Par sekundārās ambulatorās veselības aprūpes ārsta ambulatoru apmeklējumu* 4.27
    3. Par ārstēšanos dienas stacionārā:
    3.1. par katru dienu, saņemot rehabilitācijas pakalpojumus, neiroloģisko, iekšķīgo slimību un hronisko sāpju ārstēšanu dienas stacionārā 7.11
    3.2. vienreizējs līdzmaksājums, saņemot ķirurģiskos pakalpojumus 7.11
    4. Par ģimenes ārsta mājas vizītēm:
    4.1. - bērniem līdz 18 gadu vecumam bezmaksas
    4.2. - I grupas invalīdiem bezmaksas
    4.3. - pacientiem vecākiem par 80 gadiem 2.85
    4.4. - pacientiem, kuriem nepieciešama paliatīvā aprūpe mājās (pacietiem ar noteiktām pamata diagnozēm)
    4.5. - personām, kurām nepieciešama ilgstoša plaušu mākslīgā ventilācija
    4.6. - personām, kas saņem mājas aprūpi atbilstoši MKN 555 noteiktajai kārtībai
    4.7. - pacientiem, kuriem gripas epidēmijas laikā slimo ar gripu
    4.8. - pacientiem, saskaņa ar NMP dienesta sniegto informāciju par NMP brigādes izbraukumu pie pacienta
    4.9. - personām ar psihiskiem traucējumiem (saskaņā ar SSK-10 pamata diagnozes kodi F01, F20 un F73)
    4.10 - lai apliecinātu nāves faktu, mājas apstākļos mirušajai personai bezmaksas
    5. Par ambulatori veiktajiem diagnostiskajiem izmeklējumiem:
    5.1. elektrokardiogrāfiskie izmeklējumi 1.42
    5.2. sirds neinvazīvie funkcionālie izmeklējumi 4.27
    5.4. funkcionālie kuņģa–zarnu trakta izmeklējumi
    5.3. galvas un ekstremitāšu maģistrālo asinsvadu funkcionālā izmeklēšana
    5.5. neiroelektrofizioloģiskie izmeklējumi
    5.6. ultrasonoskopiskie izmeklējumi
    5.7. endoskopiskie izmeklējumi 7.11
    6.1. rentgenoloģiskie izmeklējumi bez kontrastvielas, t.s. rentgenoloģiskie izmeklējumi ar kuņģa zarnu trakta kontrastvielu 2.85
    6.2. rentgenoloģiskie izmeklējumi ar intravenozo kontrastvielu** 9.96
    6.3. datortomogrāfiskie izmeklējumi bez kontrastvielas 14.23
    6.4. datortomogrāfiskie izmeklējumi ar intravenozo kontrastvielu** 21.34
    6.5. kodolmagnētiskās rezonanses izmeklējumi bez kontrastvielas 28.46
    6.6. kodolmagnētiskās rezonanses izmeklējumi ar intravenozo kontrastvielu** 35.57
    7. Par katru ambulatori un dienas stacionārā veikto operāciju 4.27
    8. Par medicīniskās apaugļošanas procedūrām 21.34
  • Pacientu kategorijas, kuras ir atbrīvotas no pacienta līdzmaksājumiem [1]

    1. Bērni* vecumā līdz 18 gadiem;
    2. Grūtnieces un sievietes pēcdzemdību periodā līdz 70 dienām*, (ja tiek saņemti veselības aprūpes pakalpojumi, kas saistīti ar grūtniecības un pēcdzem­dību novērošanu un grūtniecības norisi);
    3. Politiski represētās personas, Nacionālās pretošanās kustības dalīb­nie­ki un Černobiļas atomelektrostacijas avārijas rezultātā cietušās personas, kā arī tās seku likvidācijā cietušās personas;
    4. Personas, kurām neatliekamo medicīnisko palīdzību sniedz neatlie­kamās medicīniskās palīdzības brigāde;
    5. I grupas invalīdi;
    6. Tuberkulozes slimnieki un pacienti, kuriem veic izmeklējumus tuber­kulozes noteikšanai;
    7. Psihiski slimas personas, saņemot psihiatrisko ārstēšanu;
    8. Pacienti, saņemot hroniskās hemodialīzes, hemodiafiltrācijas un peritoneālās dialīzes procedūras visā ārstniecības procesa laikā;
    9. Personas, kas saņem veselības aprūpes pakalpojumus LR MK 28.08.2018. noteikumu Nr.555, 3.pielikumā minēto infekcijas slimību gadījumos;
    10. Personas, kuras saņem pakalpojumus ilgstošas sociālās aprūpes un sociālās rehabilitācijas institūcijas, kas reģistrētas Sociālo pakalpojumu sniedzēju reģistra, uzrādot dokumentu, kas apliecina minēto faktu;
    11. Personas, kurām ģimenes ārsts veic vispārējo veselības pārbaudi un imūnprofilaksi atbilstoši vakcinācijas kalendāram, kā arī veic profilaktiskās apskates un izmeklējumus valsts organizētā vēža skrīninga ietvaros;
    12. Visi iedzīvotāji, kuriem veic vakcināciju vakcinācijas kalendāra ietvaros, stinguma krampju neatliekamo profilaksi, pēcekspozīcijas imunizāciju pret trakumsērgu, kā arī vakcināciju pret gripu atbilstoši noteikumiem par ambulatorajai ārstēšanai paredzēto zāļu un medicīnisko ierīču iegādes izdevumu kompensācijas kārtību;
    13. Pacienti, saņemot ilgstošu plaušu mākslīgo ventilāciju mājas apstākļos;
    14. Personas, kuras saņem veselības aprūpi mājās vai paliatīvo veselības aprūpi paliatīvo veselības aprūpi stacionārajās ārstniecības iestādē LR MK 28.08.2018 noteikumu Nr. 555 noteiktajā apjomā, kā arī paliatīvo aprūpi, ko sniedz ģimenes ārsts mājas vizītes laikā;
    15. Orgānu donori;
    16. Trūcīgās personas, kas par tādām atzītas saskaņā ar normatīvajiem aktiem par kārtību, kādā ģimene vai atsevišķi dzīvojoša persona atzīta par trūcīgu;
    17. Neatliekamās medicīniskās palīdzības dienesta darbinieki;
    18. Patvēruma meklētāji*;
    19. Pacients, kurš viena kalendārā gada laikā veicis kopsummā līdzmaksājumus par ambulatorajiem un stacionārajiem veselības aprūpes pakalpojumiem 570,00 € apmērā un ir saņēmis NVD teritoriālajā nodaļā izziņu par atbrīvojumu no turpmāko pacienta līdzmaksājumu veikšanas attiecīgajā gadā (līdz kalendārā gada beigām);
    20. Lai apliecinātu nāves faktu, mājas apstākļos mirušajai personai.
    21. Aizsardzības ministrija, Tieslietu ministrija un Iekšlietu ministrija sedz pacientu līdzmaksājumu šādām personām [2]
      1. Aizsardzības ministrija - profesionālā militārā dienesta karavīriem un zemessargiem, kā arī atvaļinātiem karavīriem un bijušajiem zemessargiem, kuriem saskaņā ar normatīvajiem aktiem aizsardzības jomā ir noteiktas tiesības saņemt valsts apmaksātu veselības aprūpi.
      2. Iekšlietu ministrija - Iekšlietu ministrijas sistēmas un Tieslietu ministrijas Ieslodzījuma vietu pārvaldes darbinieki un izglītojamie ar speciālajām dienesta pakāpēm.

    *- Šīs iedzīvotāju kategorijas ir atbrīvotas no pacienta līdzmaksājuma arī par ambulatorajai ārstēšanai paredzētajām zālēm un medicīniskajām ierīcēm saskaņā ar normatīvajiem aktiem par ambulatorajai ārstēšanai paredzēto zāļu un medicīnisko ierīču iegādes izdevumu kompensācijas kārtību.


    [1] Saskaņa ar Veselības aprūpes finansēšanas likuma 6.panta
    [2] Atbilstoši LR MK 28.08.2018. noteikumu Nr.555 166.punktu

Vides pieejamība

  • AIWA Clinic nodrošina vides pieejamību personām ar funkcionāliem traucējumiem

    • Ir ierīkotas speciālas stāvvietas autotransportam cilvēkiem ar īpašām vajadzībām,
    • Izveidota uzbrauktuve pie klīnikas ieejas,
    • Klīnikas ieejas durvis ir nepieciešamā platumā un atveras/aizveras automātiski,
    • Visos 4 stāvos plaši koridori, gar sienām uzstādītas atbalsta margas,
    • Klīnikā ir lifts, lifta pogām uzraksti Braila rakstā,
    • Kāpnēm iekštelpās pirmais un pēdējais pakāpiens marķēts ar spilgtu kontrastējošu (dzeltenu) krāsu,
    • Stikla durvis klīnikā ir marķētas,
    • Visos 4 stāvos izbūvētas tualetes personām ar kustību traucējumiem ar ierīkotām trauksmes pogām,
    • Ierīkota speciāla palāta (ar higiēnas telpu) personām ar kustību traucējumiem.
    WC door
    parking slot for disabled
    wheelchair ramp entrance
    elevator
    elevator buttons
    inside restroom
    staircase
    entrance
    corridor
    inside restroom

Pacienta tiesības un pienākumi

  • Pacienta tiesības

    Pacientu tiesības Latvijā regulē "Pacientu tiesību likums", kura pamatā ir tiesības uz informāciju, ārstniecību vai atteikšanos no tās, tiesības izvēlēties ārstu vai ārstniecības iestādi, tiesības uz datu aizsardzību. Ikvienam ir tiesības uz kvalitatīvu veselības aprūpi.

    Latvijā ikvienam cilvēkam neatkarīgi no vecuma, tautības vai sociālā stāvokļa ir tiesības:

    1. brīvi izvēlēties savu ārstu un ārstniecības iestādi profilaksei, diagnostikai, dažādu slimību un traumu ārstēšanai, kā arī rehabilitācijas pakalpojumu saņemšanai;
    2. reģistrēties pie primārās veselības aprūpes ārsta; noslēdzot Vienošanos par reģistrāciju vai pārreģistrāciju ģimenes ārsta pacientu sarakstā ;
    3. mainīt savu primārās veselības aprūpes ārstu iepriekš vienojoties ar izvēlēto ģimenes ārstu par pārreģistrācijas iespēju;
    4. saņemt kvalitatīvu ārstēšanu un aprūpi, kā arī laipnu un cieņpilnu ārstniecības personu izturēšanos aprūpi;
    5. Saņemt valsts garantēto ārstniecisko palīdzību, saskaņā ar valsts noteikto veselības aprūpes organizēšanas un finansēšanas kārtību un informāciju par tās veidiem un saņemšanas iespējām;
    6. Saņemt nepieciešamo medicīnisko palīdzību akūtas saslimšanas gadījumā vai hroniskas slimības paasinājuma gadījumā pie sava ģimenes ārsta akūtajā stundā vai ārpus ģimenes ārsta darba laika pie dežūrārsta, kā arī saņemt neatliekamo medicīnisko palīdzību
    7. Saņemt saprotamu informāciju no ārstējošā ārsta par savu slimību, par izmeklēšanas un ārstēšanas iespējām, slimības prognozi, kā arī par iespējamajiem sarežģījumiem izmeklēšanas un ārstēšanas laikā, kā arī skaidrojumu par medicīniskajos dokumentos izdarīto ierakstu satura nozīmi;
    8. Saņemt informāciju no sava ģimenes ārsta vai ārstējošā ārsta par slimības ārstēšanai nepieciešamajiem un valsts apmaksātajiem medikamentiem;
    9. Saņemt nepieciešamības gadījumā nosūtījumu no sava ģimenes ārsta speciālista konsultācijai un/vai stacionārajai ārstēšanai;
    10. Pieteikt ārsta mājas vizīti, ja veselības stāvoklis neļauj apmeklēt ārstniecības iestādi vai nu valsts finansējuma ietvaros, saskaņā ar valsts noteikto veselības aprūpes organizēšanas un finansēšanas kārtību vai par maksu;
    11. Pilnīgi vai daļēji atteikties no piedāvātās izmeklēšanās vai ārstēšanas, to apliecinot ar savu parakstu savā “Ambulatorā slimnieka medicīniskajā kartē”;
    12. Iepriekš pieteikt vizīti pie ārsta vēršoties centra reģistratūrā, vai pa tālruni, vai izmantojot e- poliklinikas iespējas;
    13. Uz konfidencialitāti – tiesības uz to, ka informācija par personas veselības stāvokli netiks izpausta trešajām personām;

  • Pacienta pienākumi

    1. Pacienta galvenais pienākums ir rūpēties par savu veselību;
    2. Ja veselības stāvoklis to pieļauj, pacientam ir pienākums aktīvi iesaistīties ārstniecības procesā un sniegt ārstam visu informāciju:  
      • kas nepieciešama ārstniecības nodrošināšanai;
      • par savām slimībām, kas var apdraudēt citu personu dzīvību vai veselību;
      • par iepriekš dotajām piekrišanām un atteikumiem attiecībā uz ārstniecību;
      • par ārstniecības laikā notikušajām veselības stāvokļa izmaiņām.
    3. Noslēgt vienošanos par reģistrāciju vai pārreģistrāciju pie primārās veselības aprūpes ārsta (ģimenes ārsta ).
    4. Iepriekš pieteikties pie ģimenes ārsta vai ārsta speciālista uz pieņemšanu;
    5. Savlaicīgi informēt centra reģistratūras darbiniekus un/ vai ārstējošo ārstu par neierašanos uz pieņemšanu atbilstoši iepriekšējā pierakstā noteiktajā laikā;
    6. Savlaicīgi pieteikt mājas vizīti un apmaksāt to, ja šis pakalpojumus netiek apmaksāts no valsts budžeta;
    7. Nodrošināt transportu vai apmaksāt transporta izdevumus ārstniecības personai maksas mājas vizīšu gadījumā (izņemot ģimenes ārsta aprūpes teritorijā dzīvojošajiem pacientiem);
    8. Savlaicīgi griezties pie ārsta atkārtotas receptes saņemšanai pastāvīgas un nepārtrauktas slimības ārstēšanās gadījumā;
    9. Iepazīstināt savu ģimenes ārstu ar iepriekš veiktajiem citu ārstniecības iestāžu konsultantu slēdzieniem, diagnostiskajos palīgkabinetos veikto izmeklējumu rezultātiem un izrakstiem no stacionāriem;
    10. Savlaicīgi griezties pie ārsta, lai izvērtētu pārejošu darbspēju zudumu;
    11. Ievērot ārstējošā ārsta nozīmējumus un rekomendācijas;
    12. Rakstiski atteikties no gaidīšanas uz plānveida sekundāro ambulatoro veselības aprūpes pakalpojumu, kuru apmaksa tiek veikta no valsts budžeta līdzekļiem, ja pats vai trešā persona apmaksā attiecīgo veselības aprūpes pakalpojumu.
    13. Katram pacientam ir saistoši izvēlētās ārstniecības iestādes iekšējās kārtības noteikumi un ārstniecības personas norādījumi.
    14. Pacientam ir pienākums samaksāt par saņemtajiem veselības aprūpes pakalpojumiem kārtībā, kāda noteikta normatīvajos aktos par veselības aprūpes organizēšanu un finansēšanu.
    15. Persona, reģistrējoties ārstniecības iestādē vai saņemot ārstniecības pakalpojumus, pēc ārstniecības personas pieprasījuma uzrāda personu apliecinošu dokumentu, izņemot gadījumu, kad pacientam sniedz neatliekamo medicīnisko palīdzību un viņš sava veselības stāvokļa dēļ nespēj uzrādīt šādu dokumentu.
    16. Īstenojot savas tiesības, pacientam ir pienākums cienīt citu pacientu tiesības.

Lielbritānijā dzīvojošiem ērtībām

  • Lielbritānijā dzīvojošiem ērtībām

    Medrefund.png

    Izmanto savas tiesības atgūt izdevumus par medicīniskajiem pakalpojumiem Latvijā!

    MedRefund LTD- izdevumu atgūšana par izmeklējumiem, konsultācijām un operācijām Latvijā

    MedRefund LTD ir strauji augošs Anglijā reģistrēts uzņēmums, kas palīdz pacientiem atrast kvalitatīvu medicīnas pakalpojumu sniedzēju Latvijā, kā arī sniedz atbalstu Apvienotās karalistes iedzīvotājiem atgūt izdevumus par ārstniecību Latvijā.

    Atbilstoši Apvienotās Karalistes likumdošanai, ikviena persona, kura legāli dzīvo Apvienotajā Karalistē, ir tiesīga izvēlēties medicīnas pakalpojumu sniedzēju ne tikai savā mītnes zemē, bet jebkurā ES valstī. Ārstējoties ārpus Apvienotās Karalistes, tās iedzīvotājiem ir tiesības atgūt naudu par medicīnas aprūpi.

    Apvienotās Karalistes iedzīvotāji var ārstēties arī Latvijā un atgūt no mītnes valsts līdzekļus tādā ampērā, cik par konkrētu pakalpojumu Apvienotajā Karalistes medicīnas aprūpes personālam maksātu Lielbritānijas Nacionālā veselības aprūpes sistēma (National Health Service (NHS)). Latvijā arī privātās klīnikas medicīnas aprūpes pakalpojumu cenas ir zemākas, nekā Apvienotajā Karalistē.

    Apzinoties, ka pašam nokārtot nepieciešamās formalitātes var būt sarežģīti, savus pacientus informējam par iespēju veikt visu nepieciešamo ar MedRefund palīdzību. MedRefund gadu gaitā veiksmīgi ir palīdzējusi Latvijas privāto klīniku pacientiem atgūt ārstēšanās izdevumus.

    Gadījumā, ja NHS operācijas gaidīšanas laiks vai kvalitāte Jums nav pieņemama, Jūs varat izvēlēties to veikt vienīgajā Latvijā privātā plaša profila slimnīca AIWA Clinic un Jums var tikt garantēta izdevumu atmaksa.

    Lai uzzinātu par Jūsu plānotajiem vai saņemtiem pakalpojumiem AIWA Clinic (ārsta apmeklējumu, analīzēm, diagnostiku, operāciju un rehabilitāciju), lūdzu, sazinieties ar uzņēmumu MedRefund: http://medrefund.co.uk/lv/

Palīdzība Tiešsaiste
+(371) 20022581 Piezvaniet mums Uzdot jautājumu Aizpildot formu Kā pie mums nokļūt Detalizēta instrukcija